Teknik Servis

Anasayfa - Kurumsal

Teknik Servis

Teknik Servis Müşteri Hizmetleri

Müşteri İhtiyaçlarının Karşılanması

Test A.Ş, %100 müşteri memnuniyeti ilkesi kapsamında, ürünlerini fabrika çıkışından itibaren izleyerek ,servis hizmetini yakından takip etmektedir.

Müşterilerinden gelen geri bildirimleri titizlikle inceleyerek, her türlü saha desteğini zamanında vermek, iyileştirme önerilerini ve tavsiyelerini üretim ve arge ve lojistik birimlerimize iletmek, EAcon Servis Biriminin en öncelikli görevleridir.

EAcon, deneyimli ve dinamik servis kadrosu ile sözleşmelerle bağıtlanmak koşuluyla 7/24 saat yerinde servis hizmeti vermektedir. 

 

EAcon Teknik Servis Hizmetleri:
Yeni cihaz kurulum ve devreye alma
Satış sonrasında garanti içi servis hizmeti
Garanti içinde çok uygun maliyetlerde koruyucu bakım hizmeti verilmesi
Müşterilere cihaz başı eğitimi verilmesi
Garanti bitiminde  müşteri ihtiyacına ve yük durumuna bağlı olarak bakım sözleşmesi yapılması
Akü tedariği, ek akü süresi ihtiyacı için ek akü grubu sağlanması ve devreye alınması
Cihazların yer değişiminde nakliye dahil anahtar teslim hizmet verilmesi
Özel servis projeleri hazırlanması
Özel sözleşmeler yoluyla ulusal çapta bakım/onarım hizmetleri verilmesi

Bakım Sözleşmesi Yapılması Gerekliliği:
Kesintisiz Güç Kaynakları 7 gün / 24 saat çalışacak şekilde tasarlanmış olmalarına karşın gerekli olan dönemsel bakımların yapılması, sistemlerin doğru ve uzun ömürlü hizmet verebilmeleri için en önemli unsur olarak dikkate alınmalıdır.  Size yıllarca hizmet verebilmesi için, gerekli olan bakımların zamanında, eğitimli personel ve üretici tarafından onaylanmış yedek parça ile yapılması gerekir. Zaman içerisinde aşınan ve sınırlı ömrü olan malzemelerin (akü, fan,DC kondansatör,filtre devreleri kontaktör gibi) arızaya neden vermeden değiştirilmesi, dönemsel kontroller ve bakımlar aracılığıyla sağlanabilir ve bu sayede kritik yüklerin beslenmesinde, yüklerin kesintiye uğraması olasılığı en alt düzeye indirilmiş olur.

Yılda 2 kez koruyucu bakım yapılmasının, uluslararası istatistiklerde, yıllık yük kesintisi sayısını en az ¼ oranında azalttığı saptanmıştır.
Müşteri isteği, cihazın bulunduğu ortam ve yük durumuna (kritik) bağlı olarak çeşitli bakım sözleşmeleri seçeneklerini müşterilerimize sunuyoruz

Yıllık Bakım Sözleşmesi Seçenekleri 1 - (Yedek parça ihtiyacına göre)
Parça hariç
Parça dahil akü hariç
Parça ve akü dahil

Bakım Sözleşmesi Seçenekleri 2 - (Müdahale süresine göre)
5/9 Bakım sözleşmesi : Haftada 5 gün çalışma saatleri içinde servis
5/24 Bakım Sözleşmesi : Haftada 5 gün  tüm gün servis
7/24 Bakım Sözleşmesi : Haftada 7 gün 24 saat servis

Bakım Sözleşmesi Yapan Müşterilerimizin Aldığı Hizmet Üstünlükleri:
Öncelikli yerinde servis
Liste fiyatlarından özel indirimle yedek parça ve akü tedariği
Ek sözleşme ile cihazların uzaktan izlenebilmesi
Bakımı yapılan sistemlerin dönemsel raporlarının müşterilerle paylaşımı
Ek akü grubu isteklerinde özel fiyat

Doğru Servis Seçimi:
Seçeceğiniz UPS servisi 7/24 servise hazırlıklı olmalıdır
Müşteri yerinde bakım/onarım yapabilmeli
Gerekli yedek parçası her an stoğunda bulunmalı
Gerektiğinde arızalı cihaz yerine geçici cihaz bırakabilmeli
Üretici firma tarafından yetkilendirilmiş olmalı
İş sağlığı ve güvenliği eğitimi almış teknik elemanlarla servis vermelidir.